Sunday 26 June 2011

Pullman ball

Baru-baru ini sangat ada mood mengupdate blog.. Hasilnya.. Dalam satu hari boleh menulis banyak entry.. hehe~ *mood rajin*
Saja nak share pullman ball yang saya hasilkan baru-baru ni..
Purpose?? Untuk menggantikan perhiasan yang tergantung di cermin kereta mama yang sangat hodoh.. (serius memang x cantik).. Jadi saya telah mengambil inisiatif untuk membuat satu pullman ball untuk mama.. dannn.. inilah hasilnya..

berwarna off white dan kuning air.. dihiasi rama-rama di atas bunga.. reben diletakkan di bawahnya pelengkap gaya.. untuk lebih menarik, saya tambah pemberat dari kaca.. (ceh ayat macam dalam majalah kan??) ^__^

Ni dari angle yang lain.. Cantik x??? *perasan*


*****************************

Seperti biasa, kalau nak tempah sila emel saya.. atau text saya ye.. wedding_hantaran@yahoo.com.. 0122405664..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com