Wednesday 20 April 2011

Barang-barang hantaran

Saya ada beberapa barang untuk disewa kepada anda-anda yang bakal melangsungkan pertunangan @ perkahwinan.. 
Semua barang-barang ni ade yang saya buat sendiri & ade yang dibeli untuk majlis pertunangan saya yang lepas..
Kepada sesiapa yang berminat untuk menyewa barang-barang ini sila hubungi saya di no. 0122405664 @ email saya wedding_hantaran@yahoo.com..


Ni ialah alas dulang.. 100% handmade..
Dihiasi dengan beading, lace dan pelbagai perincian 3D effect..
Warna: off white..
Sesuai digunakan untuk dulang yang saya tunjukkan di bawah..

 Close up.. alas dulang..
Alas dulang ini ade 7 unit
Rental price: RM10 per unit

Ni contoh dulang yang sesuai digunakan untuk alas dulang di atas..
Credit to Jemari Kreatif..

Ini adalah satu lagi jenis alas dulang..
Warna grey.. Di bahagian bucu dihiasi tassel dan beads..
Ade 8 unit kecil (Size: 11.5 x 11.5 inch) 1 unit besar (Size: 14 x 14 inch)
Rental: RM6 seunit

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com